Saturday 28 January 2012

15/01/2012













Woaa agak lama lah kan aku tak update blog ? busy wohh lagy pun rarely online. Budak SPM lah konon. Woii zaza ingat kau tho spm tahu neh. So focus bro focus!! Tayahh nak main main dah, apa yang penting kau kena study jee. study study and study. Arghh asyik study jee boring lah, sikit lagi otak aku bengkak sebelah cause asyik study jee. watlekkkk ! ehhh dah lari tajuk pula. Oke 15/01/2012 , apakah tarikh tersebut? Come on lahh bro tarikh tho birthday superhero aku doe! Heee firstly malas nak wish sebab nak buat surprise birthday untuk dia nanti. Konon kononnya lupe lah kan, tapi terwish lahh pula J heee tak puas wish dalam handphone dalam fesbuk pula. Hee aku dah beli dah hadiah untuk dia, import dari Pahang tho hadiah dia, hadiah lagi satu import dari meru jee and lagi satu dari Kelantan. Woaa dari pelbagai negeri yee kau dapat hadiah sayang? Dah siap bungkus lagi dia punya hadiah. Cantik aku bungkus, ohh tidak terperasan pula o.0 ! okee 23/01/2012 hari tho ada BBQ EZHAR, so aku plan buat surprise untuk izzat sekali. Aku dah tempah kek untuk dia . pukul 8 malam hari tho aku pergi ambil, dah lahh ada polis buat muke tak bersalah pula. HAHA lawak je abang polis neh haa! Semua dah kumpul then tunggu jiran jiran ambik makanan kita orang pula lepak dalam rumah, time tengah lepak tho cik alias cakap pasal birthday seseorang tapi tak sebut nama lah! Lepas tho aku pergi ambil kek then nyalakan lilin, che alias pula tutup lampu. Aku mengigil gila oh! Time aku tengah jalan sambil bawa kek, dorang nyanyikan lagu yang tak boleh blaa izzat pun nyanyi juga, paz tho aku duduk depan dia. dia macam terkejut plus tak percaya. Lepas tho dia pandang aku lama lama. Malu gila aku! haha dia nak potong kek tapi tangan dia menggigil, aku pun tolong dia potong tapi tangan aku pun menggigil juga! Hee lepas tho bahagi lah kek dekat dorang semua. Then aku pergi ambil hadiah bagi dekat dia, budak budak neh suruh dia buka, tapi aku cakap jangan! Malu wooo kalau dia buka J ecehh ada perasan malu ke aku? hahaa mesti lah ada bro! Agak penad lah malam BBQ tho. Tapi seriously best wohh! Yang tak best nya sebab tade lee , haikal and akmal L kalau dorang ada lagi best , confirm lagi best! Mesti lagi huru hara malam tho. Hurmmm happy happy happy J bye iloveyou and happy birthday boby <3