Friday 14 October 2011

what happen to me ? YA ALLAH please give me strenght

Assalamualaikum and hello to all non-muslim. Hurmm kenapa mesti kite sedih ?kenapa kita mesti ade perasaan ye ? If boleh zaza taknak ade perasaan taknak ada hati . Zaza tak tahu kenapa dengan diri zaza sekarang ? dalam sehari mesti menanges . Zaza pon tak tahu ape sebab zaza mesti nanges . perangai zaza pon dah lain . Tak macam zaza yang dulu . zaza lebih suke menyendiri lebih suka pendam perasaan . Mungkin semue orang tengok zaza happy zaza tade masalah but semue tho FAKE . zaza purapura buad buad happy depan dorang . terserempak dengan kawan kawan senyum tapi senyum tak ikhlaz . Kalau boleh zaza nak zaza yang dulu tak nak zaza yang sekarang . zaza nak sangad jumpa ma abah and family zaza . zaza rindu dorang . rindu nak jumpe dorang nak kumpul dengan dorang gelak gelak dengan dorang . tapi... semua tho tak mungkin jadi kan ? kenapa mesti zaza jadi camni ? this is not my real life !! how can this happen ? at the same time im afraid if someone that i love so much leave me , leave me alone ! i don’t know what will happen to me if he leave me . every time im just thinking about that . my life is nothing without him . yes i know im stupid coz think about him . im going crazy because of HIM ! im afraid if he leave me like my ex-couple leave me . i need somebody right now ! mom i need you , really really need you , please come mom please im need you L ALLAH please give me strength !!