Friday 21 October 2011

empty empty empty

Assalamualaikum and hello to all non-muslim . Ya allah ape yang aku dah buad neh ? time aku tengah usya usya blog org .Tatao why hati aku tertarik sangad nak bace blog someone neh . sorry tak boleh gytao name . Blog dea ade tulis pasal izzat . dea tulis yang dea suke capital izzat , dea tunggu izzat  dengan. lame dea tunggu izzat . first first bace blog dia memang aku rase saked hati but lama lama aku rase bersalah dan aku tak tahu air mata aku boleh mengalir baca blog dia . dia memang mengharap kan yang dia dapat bersama dengan izzat . tapi lama lama dea usya fesbuk aku and tengok relationship aku dengan izzat . aku dapat rasa kan macam mane perasaan dia . mesti dia rasa kecewa sangad and dia mesti saked hati . dia cakap dia dapat rasa kan hubungan dia dengan izzat dah tak rapad macam dulu . time bace blog dia aku terkedu sangad aku tak boleh nak cakap apa . ya allah aku neh rampas kebahagiaan dea ke ? jahad kee aku ? kalau aku tahu dari awal aku tak kan terima izzat untuk jadi boyfriend aku . aku takkan kacau hubungan dia dengan izzat . kalau aku tak terima izzat dalam hidup aku mesti izzat dah couple dengan budak yang dia suka kan ? tapi benda dah berlalu , aku dah sayang izzat , sayang sangad sangad . tak kan aku nak lepas kan dia mcam tho ? aku tak tahu nak buad macam mane lagi ? aku buntu sangad . ya allah bagi lah petunjuk yang benar kepadaku ya allah . jika izzat bukan jodoh ku aku redha ya allah . note to capital AAA :  awak sorry sangad sebab buad awak cmtho . saya rasa bersalah dengan awak . saya tade niat poen nak saked kan hati awak . saya mengaku saya dah sayang izzat . sorry sangad awak . awak tolong maaf kan saya . sorry sangad sangad L