Tuesday 4 December 2012

good bye SMK MERU :(


assalamualaikum and hello to non-muslim J
like seriously dah lama tak update blog. Dah jarang on via laptop. Now on via phone jee. laptop biar jee. okay kesian my dear laptop. Lagipun this laptop ontheway nak kiokkk dahh! Haishh getting worry
L kayyy lagi berapa hari saya akan meninggalkan SMK MERU! dah mula timbul perasaaan sedih nak tinggalkan sekolah tu. Banyak sangat kenangan dekat sekolah tu. At first time form 3 masuk sekolah tu, rasa macam waaaaa crazy bored with that school. But finally i can feel thats school really awesome bravooo! Even aku baru masuk sekolah tu tiga tahun lepas tapi banyak kenangan yang ada dekat sekolah tu. Dekat situ aku jumpa kawan kawan, kawan yang sejati. Kawan yang funny, kawan yang sporting, kawan yang gila gila. And macam macam kawan lahh! Cikgu cikgu dekat sekolah tu super best super sporting and super caring! Serious takkan lupa jasa dorang even aku ada banyak buat salah dengan dorang. Selalu melawan cakp dorang, selalu ponteng sekolah. Selalu macam macam lahh lagi. even aku dah buat hal dorang still ajar aku dengan ikhlas. Still terima aku as a student, still anggap aku macam anak dorang. Dekat sekolah meru juga aku usya izzat dulu even time tu aku couple dengan orang lain. dah minat nak buat macamana J kayy GATAL!! Bila kita dalam zaman persekolahan kita rasa tak sabar nak berhenti sekolah, rasa tak saabar nak keluar dari sekolah tapi percaya lah satu hari nanti kita akan rindu zaman persekolahan kita. Zaman yang penuh pancaroba. Zaman yang penuh kegemilangan bersama kawan kawan dan guru guru! Time tuh lah kita mula rasa nak sekolah balik, time tuh lah kita mula rasa rindu dengan kawan kawan and cikgu cikgu. Zaman persekolahan juga kita belajar erti kehidupan yang sebenar. Kita belajar untuk mencari ilmu yang hakiki. Kita belajar untuk menghargai seseorang. Kita belajar untuk berdikari, kita belajar erti kasih sayang. Kita belajar semua tentang kehidupan seharian kita. As a student of SMK MERU. I’m gonna miss SMK MERU, I’m gonna miss my friends, I’m gonna miss my teachers, I’m gonna miss my handball, netball team and my classmate !! J every moment in SMK MERU I will remember till the end of my life! I will pen off my written at here. Byeee J