Tuesday 10 July 2012

HAPPY BIRTHDAY GEMOK !


Happy birthday my gemokkk !
hahha birthday kau 07/07/2012 hari tuh kan ? hari sabtu kan ?
hee sorry mok sebab tak wish birthday kau. Aku saja taknak wish sebab nak bagi kau merajuk. Acah acah lupa lah birthday kau kan? actually aku nak wish on time pukul 12 malam tuh doe. Aku nak call kau then main ukulele sambil nyanyi sekali. Tapi pk pk balik taknak lah wish. Nak buat kau marah.  Then isnin tuh kita plan nak pergi makan kfc sekali kan? aku pergi sekolah lambat, aku masuk lepas rehat, kita jumpa kat kantin.  Lepas tuh kau macam merajuk dengan aku, aku pula cakap tak jadi makan kfc hari tuh. Lagi lah kau bengang kan? kau taknak cakap dengan aku. aku saja taknak cakap dengan kau, malas nak pujuk. Saja malas nak pujuk. Dalam kelas pun kau taknak cakap dengan aku. lepas tuh aku tulis dekat buku HAPPY BIRTHDAY ATEYN ! tapi kau buat dunno je. Kau merajuk lagi. haha kau tak tahu aku plan something sebab tuh aku cakap kat kau tak jadi pergi makan kfc petang tuh. Lepas rehat tuh aku, liyana, raja and shera cari botol, then ambil air longkang dekat surau tapi aku tengok air tuh bersih sangat, tak cukup kotor, then aku suruh liyana ludah dalam air tuh, aku tengok liyana ludah aku,raja and shera  rasa geli and nak muntah. Tapi aku sorang je yang muntah.  Semua yang aku makan kat kantin keluar balik. Agak teruk juga lah aku muntah. Kau pun tahu kan aku tak suka muntah tapi sempena birthday kau aku muntah. Then aku ludah air liur aku dalam botol tuh balik. Liyana, raja and shera suruh aku cari plastic or what masukkan muntah aku dalam botol tuh. So aku dengan rasa tak rela masukkan balik muntah aku tuh dalam botol yang berisi air longkang. Sekali dengan kahak kahak muntah aku masukkan. You know what ? time aku nak masukkan muntah aku tuh, aku rasa nak muntah lagi, tapi perut aku dah kosong so tak keluar apa apa. Liyana, raja and shera dah pergi jauh jauh sebab tak sanggup tengok aku masukkan muntah aku dalam botol tuh. Lepas penuh botol tuh aku pergi basuh botol tuh. Lepas tuh time ontheway balik kelas jumpa lagi botol, liyana suruh aku masukkkan lagi air longkang yang dekat kompleks kreatif. Dah lah air longkang tuh kotor. Eeeee penuh kesabaran aku ambil air tuh. Then masuk kelas tuh kau merajuk dengan aku. aku and liyana memang tak sabar gila nak tunggu time balik. TING TONG !! time balik dah tiba. Kau keluar kelas, then kau nampak aku pegang botol, aku simbah air yang berisi muntah aku  ­+ air liur aku + air liur liyana + and air longkang! Lepas tuh raja pula simbah kau dengan botol lagi satu yang ada air longkang!! Haha OMAIGOD !! tiba tiba kau tanya air apa neh? Kenapa ada bau muntah ? lepas tuh kau cakap air yang aku simbah masuk mulut kau! Haha aku pun jawab lah apa isi kandungan air air tersebut. First tuh kau nak nangis and nak muntah, tapi aku dengan selamba cakap BIRTHDAY GIRL kan? and upah kau merajuk dengan aku. AMEKAW ! nak sangat merajuk dengan aku kan ?!! hahaha buuu padan muka dapat rasa muntah KAWAN BAIK sendiri ! TAHNIAH bro kau orang first dapat rasa muntah aku
J have a nice smell kay gemokkk :-P wehhh mokk HAPPY BIRTHDAY again kay J aku sayang kau gilaa dohh ! kau kawan aku dunia akhirat ! even kadang kadang kau abaikan. Sedih i tahu L i touching dengan you lima minit ! lima minit jee tak lebih kay mokk J hope lepas SPM neh kita still contact and aku taknak lost contact dengan kau tahu mok :P kayy lahh tak tahu nak tulis apa dah. aku tulis khas untuk kau FATIN NATHASYA BINTI ASRIN J ilapchuuuu poreverr and everrr gemokkkk ! ingat tuh sampai kau mati.